Influensa!

Som ni har märkt så har ju uppdateringen varit jättedålig i några dagar nu. I tisdags så hade jag en fruktansvärd huvudvärk som inte gick över så jag stannade hemma från skolan. Skulle ridit igen då men 1 timma innan vi skulle åka så tog jag tempen och den låg på 39 grader...

Så det var bara att glömma och drömma om att orka rida då när min huvudvärk hade blivit värre och tempen hade höjt sig så mycket. Onsdag morgon var en mardröm, tempen låg då på 39,5 och min katt gick och jamade som en galning. Så igår mådde jag bara... hemskt! Men på kvällen blev det bättre och temperaturen gick ner till 37,4 och huvudvärken blev också helt okej.

Idag mår jag faktiskt hyfsat bra och hoppas att det blir ännu bättre så jag kan vara i stallet nån gång denna veckan ;)


Saknar ju min bebis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback