2 månader ♥

Idag är det 2 månader sen jag provred min älskade häst! Minns att jag var nervös för att det inte skulle gå bra, men när jag kom upp och träffade honom försvann rädslan och han fångade mitt hjärta. 

Tänk vad mycket vi har utvecklats tillsammans under dom här 2 månaderna! Från första ridningen där du saktade av till skritt från trav 5 gånger per varv till att galopperat mer än halva ridbanan. Att du inte ville ställa dig i hörnen till att göra supersnygga framdelsvändningar.. Tänk vad vi har hunnit tillsammans! Rida på utebanan, rida ut, hoppa 80 cm, barbacka med en kompis, löshoppat, longerat och myst hur mycket som helst!

Pontus jag älskar dig och kommer alltid att göra det! ♥








Utan dig är jag ingenting ♥

Kommentarer
Postat av: Erika

Alltid lika härligt när de klickar. :)

2012-03-30 @ 19:35:05
URL: http://eriikapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback