Jag, min blogg & du!

Hej och välkommen!
Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord. Men framför allt foto och livet! Här kommer jag lägga upp bilder, redigeringar och citat :) Kommer skriva om vad som händer i mitt liv, hur jag utvecklas med hästarna och med min fotografering!
Jag är då en tjej vid namnet Anna och kommer ifrån Jönköping. Jag äger en Nikon D3000 och foto är en stor del av mitt liv! Kameran fick jag slutet av sommaren 2010 och har efter det älskat allt som har med foto att göra :) Jag fotograferar precis allt och får alltid nya idéer! En annan passion som jag har är hästar, dom betyder väldigt mycket för mig och speciellt en som heter Dot Com. Honom kommer det komma en del info och bilder på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback